درود بر دوستان عزیز هموطنم

 

 

امیدوارم حالتون عالی باشد . قصد دارم به عنوان شخصی که حدود یک دهه به کار مشاوره  و اخذ اقامت ، در حوزه اروپا مشغول بکار بوده، شما دوستان رو با یکی از محبوب ترین ، سریع ترین, ارزان ترین تضمینی ترین راه های دریافت اقامت کشورهای اروپایی آشنا کنم .

 

 

در سال 2014 قانونی به مصوبه 20A/1,20B/1  از قانون 4251 به تصویب دپارتمان اتحادیه اروپا برای کشورهای در حال توسعه ، رسید . برای کشورهایی مثل یونان ، اسپانیا ، ایتالیا، فرانسه ،پرتغال و اتریش که بتوانند بستری فراهم نمایند تا از جامعه متمکنین تبعه خارجی برای پیشرفت اهداف و ایجاد امکاناتی برای سرمایه گذاری آزادانه آنها به رقم پرداخت مالیت های بسیار پایین و حتی بدون پرداخت هیچ گونه مالیاتی از امکانات اروپا و کشورهای مد نظر استفاده کنید و بتوانند به صورت آزادانه در کلیه کشورهای حوزه شنگن اقامت و تردد نمایند .

 

 

ماده 20A/1 از قانون 4251/2014 اختصاص داده شد به

(FIP) Financialy Independent Persons

 

 

این نوع درخواست اقامت از طریق اثبات درآمد و تمکن مالی متقاضیان در کشور خودشون است ،  دراین قانون ذکر شده اگر فرد تبعه خارجی که بتواند اثبات کند  که درآمد ثابتی معادل 2000    به عنوان سرپرست خانواده و به ازای همسر  400 یورو و  برای هرکدام از فرزندان زیر 18 سال مجرد  300یورو  و برای فرزندان بالای 18 سال مجرد 2000 یورو بدون نیاز به حضور در کشور خود را داشته باشد می تواند این نوع اقامت را درخواست و اخذ نمایند . البته کشورهایی که با استفاده از قانون FIP  اقامت می دهند از قوانین مختلفی استفاده می کنند . که مهمترین امر شرایط حضور و زمان اعتبار کارت های اقامت و نوع تمدید این نوع اقامت می باشد . به طور مثال : درکشورهایی مثل فرانسه ، اسپانیا ، پرتغال فرد متقاضی باید به مدت 183 روز ( شش ماه )  در سال در کشورهای مورد نظر حضورمستمر داشته باشد کارت های اقامت معمولا در کشورهای فوق یک ساله صادر می شود و بسته به نوع کشور یکساله به یکسال و یا از یکسال به دوساله تمدید می گردد.  البته با در نظر گرفتن شرایط حضور شخص متقاضی ، به اقامت دو ساله تمدید می گردد. یکی از بهترین کشورها ی شنگن از نظر آب و هوا ،زبان ، موقعیت جغرافیایی و فرهنگ مناسب جهت زندگی ایرانی ها ، کشور یونان است البته یکی از مزایای اصلی پیشنهاد ما به این دلیل است که یونان شرایط حضور ندارد و اعتبار کارت اقامت اولیه آن دو ساله صادرشده  و به صورت سه سال به سه سال تمدید می گردد.

 

 اگر بخواهیم چندی از مزایا این نوع اقامت را متذکر شویم می توان

 

·        به عدم نیاز به راه اندازی تجارت و استخدام پرسنل

·        عدم محدودیت سنی برای درخواست کننده اصلی

·        سهولت در تمدید اقامت

·        معاف از پرداخت مالیات سالیانه

·        عدم نیاز به دانش زبان خاص

·        تحصیل رایگان برای فرزندان و حتی متقاضیان اصلی

·        داشتن حساب بانکی بین المللی جهت سهولت در جابجای وجه

·        عدم نیاز به حضور مستمر در کشور مقصد

·        تردد آزادانه در تمامی کشورهای اروپایی 

 

 

و اما ماده 20B/1 از قانون 4251/2014 که اختصاص داده شده به 

Golden Visa Program

 

 

(برنامه اقامت طلایی)

 

 

یکی دیگر از مطمئن ترین و سریع ترین گزینه ها جهت اخذ اقامت کشورهای اروپایی مخصوصا کشور یونان سرمایه گذاری و خریداری املاک و مستغلات در این کشور می باشد .بدین صورت که متقاضی اصلی با خرید ملک به ارزش حداقل 250.000 درکشور یونان می تواند برای خود ، همسر و فرزندان تا سن 21 سال و والدین خود و همسرشان در طی مدتی کوتاه اقامت 5سالهGold R  آن کشور را اخذ نماید. متقاضیان پس از اتمام دوره پنج ساله اول می توانند برای اقامت دائم آن کشور درخواست نمایند و درصورت واجد شرایط بودن صاحب پاسپورت کشور یونان گردند .که از نظر اعتبار در رده سوم جهان می باشد و می توان با پاسپورت یونان به 170 کشور جهان بدون ویزا تردد و اقامت بلند مدت داشته باشد.

 

 

موسسه مشاور بین المللی نصر جاوید ویرا با کادری مجرب از پرسنل کار آزموده و حرفه ایی ،کارشناسان مطرح ، سازنده های معتبر و وکلای بنام در داخل و خارج ایران ،مجموعه ای را برای هموطنان عزیزمان فراهم نمود تا بدون دغدغه های معمول، شما را تا مقصد نهایی همراهی نماید .

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این موسسه به آدرسwww.nasrjavid.com  و یابا سرچ نام موسسه نصر جاوید ویرا در موتورهای جستجو مثل گوگل با ما همراه باشید و از اطلاعات بیشتر برخوردار شوید.