خدمات منحصر به فردی را برای اتباع خارجی که مایل به زندگی ، کار و یا انجام تجارت در اروپا هستند، ارائه مینماید. از سال 2004 میلادی، به صدها نفر از اقصی نقاط دنیا که قصد تاسیس شرکت،انجام تجارت،سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت در اروپا را داشته اند کمک کرده ایم.


محبوبترین بسته های خدماتی ما که شامل همه خدمات میشوند به شرح زیر است :

یونان

روش اثبات تمکن مالی شخص مستقل، زمان مورد نیاز جهت پروسه بین دو تا شش ماه

مزایای دریافت اقامت از این روش

  • عدم نیاز به راه اندازی تجارت
  • عدم نیاز به استخدام پرسنل
  • عدم محدودیت سنی
  • عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا یونانی
  •  سرعت بالا در دریافت اقامت
  • سهولت تمدید اقامت 
حداقل شرایط احراز صلاحیت

  • اثبات دارایی نقدی در حد شصت هزار یورو در وحله اول در ایران و در صورت نیاز حواله این مبلغ به حساب شخصی در یونان
       نکته: مبلغ فوق قابل برداشت از حساب و هزینه کردن می باشد. مثلا می توان با مبلغ فوق خانه خریداری نمود.

  •  اثبات درآمد ماهیانه
  • سرپرست خانواده حدود 2000 یورو در ماه
  • اعضای خانواده حدود پانصد یورو در ماه
مدارک مورد نیاز

  •  گواهی بانک مبنی بر موجودی ذکر شده
  • گردش مالی سه ماهه آخر
  • قرارداد مربوط به درآمد ماهیانه مانند اجاره، سود سپرده، سود سهام و ... 
  •  گواهی عدم سوء پیشینه
  •  اسناد مربوط به دارایی ملکی و یا شرکتی
  • بیمه پزشکی
تمدید اقامت بعد از دریافت اقامت یک ساله به صورت یک ساله

  • خرید یا اجاره ملک محل سکونت
  •  انجام بیمه پزشکی
  • عدم انجام امور غیر قانونی و جنایی
  • تمکن مالی

 

دریافت اقامت از طریق فعالیت اقتصادی در یونان، زمان مورد نیاز جهت پروسه بین دو تا شش ماه

مزایای دریافت اقامت از این روش

  •  امکان خرید ارزانتر از اروپا و جهان بدون نیاز به واسطه
  • دست یافتن به بازارهای جدید و افزایش صادرات
  • گشایش حساب بانکی شخصی و شرکتی
  • بدست آوردن اعتبار بین المللی اخذ برند یا دریافت لیسانس
  • استفاده از خدمات بانکی نظیر اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه ها، کارت اعتباری و ...
  • عدم ضرورت استخدام پرسنل
  • عدم محدودیت سنی
  • عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی یا یونانی
  • سرعت بالا در دریافت اقامت
  • سهولت تمدید اقامت 

مدارک مورد نیاز

  • گواهی بانک مبنی بر موجودی شصت هزار یورویی
  • گردش مالی سه ماهه آخر
  • اسناد مربوط به دارایی ملکی و یا شرکتی
  •  بیمه پزشکی

 

تمدید اقامت بعد از دریافت اقامت 2 ساله به صورت 2 ساله

  • یک نفر سهامدار به همراه خانواده (تحت شرایط خاص دو سهامدار نیز امکان پذیر است)
  • نیاز به استخدام پرسنل ندارد
  •  حداقل حقوق مدیر عامل هفتصد و پنجاه یورو و پرداخت بیمه و مالیات مربوطه (حدود 200 یورو)
  • مدارک مرتبط با اجاره یا خرید دفتر کار
  • گردش مالی مناسب شرکت (به سود شرکت زیاد توجه نمی شود.)
  • انجام بیمه پزشکی
  • عدم انجام امور غیر قانونی و جنایی

 

 بسته ی تاسیس شرکت و شروع به کار برای یک سال

این بسته شامل همه ملزومات قانونی میشود که برای ثبت و اداره کردن یک شرکت یونانی احتیاج است:

  • تاسیس شرکت ( ثبت حضوری شرکت و یا از طریق نماینده ی قانونی )
  • مالیات ثبت شرکت
  • شماره مالیاتی محلی و بین المللی
  • افتتاح حساب بانکی
  • ارائه اسناد به  زبان انگلیسی ( زبانهای دیگر موجود ولی شامل هزینه ی مجزا میباشد )
  • نشانی دفتر ثبت شده برای یک سال
  • انجام نامه نگاری های اداری برای یک سال
  • حسابداری اولیه ( گزارشات اولیه به مسولین ذیربط )
  • شماره مالیاتی و شماره بیمه ی شخصی برای مدیر عامل
  • ثبت در اتاق بازرگانی ( شامل هزینه ی عضویت میباشد )

بازه زمانی: ثبت شرکت در بازه ی 2-3 روزه پس از امضای قرارداد انجام میشود.

هزینه های اضافی که باید مورد توجه قرار بگیرند: حسابداری و دفترداری ( از ماهی 100 یورو در ماه با توجه به نوع فعالیت و حجم معاملات شرکت ) ؛جواز و پروانه ( اگر شامل فعالیت شرکت شود) ؛ سفر به یونان ( حداقل یک سفر به منظور افتتاح حساب مورد نیاز است)

 بسته ی یک ساله اخذ اقامت از طریق مالکیت شرکت

یکی از محبوبترین محصولات ماست که شامل هزینه های اولیه ی یک ساله برای یک شرکت محلی،و همچنین همه ملزومات برای اخذ اقامت برای مدیر شرکت میباشد.

  • ثبت شرکت (شامل افتتاح حساب بانکی، ثبت مالیاتی و همه ملزومات است)
  • دفتر ثبت شده ( یک ساله شامل نامه نگاری های اداری )
  • برنامه ی تجاری به منظور درخواست اقامت ( براساس نظر صاحب شرکت )
  • شماره مالیاتی و شماره بیمه برای متقاضی ( مدیر عامل شرکت )
  • جستجوی مسکن ( یافتن مسکن مناسب برای اقامت )
  • درخواست اقامت (جمع آوری پرونده برای ارائه )
  • دعوتنامه ی کاری ( تائید شده توسط اداره ی مهاجرت )

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 پشتیبانی،مشاوره و مدیریت پروژه را برای کمک به شما در طول فعالیتتان در اروپا ارائه میدهد. بعلاوه ما به صورت متناوب خدماتی در زمینه های منشی گری،اخذ مجوز،بازاریابی،جستجوی شریک تجاری،کارگزینی،شبکه ی تجاری،برنامه ریزی مالی و تسهیلات سرمایه گذاری ارائه میدهیم. ما میتوانیم به شما در فراهم سازی و راه اندازی یک دفتر کوچک و یا محیط کاری برای جلسات اداری و یا راه اندازی تسهیلات شما در صورت نیاز کمک کنیم. قبل از شروع کار یکی از مدیران فروش ما تمامی موارد مورد نیاز شما را بررسی میکند و آماده ی پاسخگویی به سوالات شماست.